Cunniscenza basica di l'equipaggiu è di i materiali di saldatura cumunimenti usati

Pudete cuntattateci se avete bisognu di unmacchina di saldatura

(1) Materiali di saldatura per a saldatura à l'arcu manuale 1. A cumpusizioni di l'arcu di saldatura L'asta di saldatura hè l'elettrodu di fusione utilizatu in a saldatura d'arcu elettricu cù revestimentu.Hè cumpostu di dui parti: un revestimentu è un core di saldatura.

(L) Nucleu di saldatura.U core di metallu coperto da u revestimentu in a barra di saldatura hè chjamatu core di saldatura.U core di saldatura hè generalmente un filu d'acciaio cù una certa lunghezza è diametru.Durante a saldatura, u core di saldatura hà duie funzioni: unu hè di cunduce u currente di saldatura è generà un arcu per cunvertisce l'energia elettrica in calore;l'altru hè di fusione u core di saldatura stessu in u filler metal è fused with the base metal to form a weld.

U filu d'acciaio speciale utilizatu per a saldatura pò esse divisu in trè tippi: filu d'acciaio strutturale di carbonu, filu di acciaio strutturale in lega è filu d'acciaio inox.

(2) Medicine pelle.U revestimentu chì hè pressatu nantu à a superficia di u core hè chjamatu un revestimentu.Rivestimentu di un revestimentu cumpostu di diversi minerali à l'esternu di a barra di saldatura pò stabilizzà l'arcusaldatura 2


Tempu di Postu: Dec-07-2021