Pompa di pozzu prufonda

caratteristica

1. U mutore è a pompa d'acqua sò integrati, currendu in l'acqua, sicuru è affidabile.

2. Ùn ci sò micca esigenze spiciali per pipa di pozzu è pipa d'elevazione (ie pipa d'acciaio pozzu, pipa di fraschi è pozzu di terra pò esse usata; sottu u permessu di pressione, pipa d'acciaio, pipa di gomma è pipa plastica pò esse usata cum'è pipa d'elevazione) .

3. A stallazione, l'usu è u mantenimentu sò cunvene è simplice, a zona di u pianu hè chjuca, è ùn ci hè bisognu di custruisce una casa di pompa.

4. U risultatu hè simplice è salva a materia prima.Sia chì e cundizioni di serviziu di a pompa sommergibile sò adattate è gestite bè hè direttamente ligata à a vita di serviziu.

Operazione, mantenimentu è serviziu

1. Durante u funziunamentu di a pompa elettrica, u flussu di corrente, voltmeter è acqua deve esse spessu osservatu per assicurà chì a pompa elettrica opera in cundizioni di travagliu nominali.

2. A vàlvula deve esse usata per aghjustà u flussu è a testa, è l'operazione di sopracarga ùn deve esse permessa.

Ferma immediatamente l'operazione in una di e seguenti cundizioni:

1) U currente supera u valore nominale à a tensione nominale;

2) Sottu a testa nominali, u flussu hè assai più bassu di quellu in cundizioni normali;

3) A resistenza d'insulation hè più bassa di 0,5 megohm;

4) Quandu u livellu dinamicu di l'acqua scende à l'aspirazione di a pompa;

5) Quandu l'equipaggiu elettricu è u circuitu ùn sò micca in cunfurmità cù i regulamenti;

6) Quandu a pompa elettrica hà un sonu bruscu o una grande vibrazione;

7) Quandu a freccia di l'interruttore di prutezzione viaghja.

3. Constantly observe l'instrumentu, verificate l'equipaggiu elettricu, misurà a resistenza d'insulazione ogni mità di mesi, è u valore di resistenza ùn deve esse menu di 0,5 megaohm.

4. Ogni periodu di drenaje è irrigazione (2500 ore) deve esse furnitu cù una prutezzione di mantenimentu, è i pezzi vulnerabili rimpiazzati sò rimpiazzati.

5. Sollevamentu è manipulazione di a pompa elettrica:

1) Disconnect u cable è disconnect the power supply.

2) Smonta gradualmente u tubu di uscita, a valvola di a porta è u coddu cù l'uttellu di stallazione, è stringhje a sezione successiva di u tubu di consegna d'acqua cù a piastra di pinza di pipa.In questu modu, disassemble a pompa seccione per seccione, è alzà a pompa fora di u pozzu.(s'ellu si trova chì ci hè una marmellata durante l'elevazione è a rimozione, ùn pò micca esse rialzata da a forza, è i punti di a carta di serviziu di u cliente si movenu in su è in giù, a manca è à a diritta per un elevatu è a rimozione sicura)

3) Eliminate a guardia di filu, u filtru d'acqua è tagliate u cable da u piombo è u cable à trè core o u connettore di u cable flat.

4) Pigliate l'anellu di serratura di l'accoppiamentu, svitate a vite di fissazione è sguassate u bullone di cunnessione per separà u mutore è a pompa d'acqua.

5) Scuprite l'acqua piena in u mutore.

6) Smontaggio di a pompa d'acqua: aduprate una chjave di disassemblamentu per caccià l'articulazione di l'entrata di l'acqua da a rotazione sinistra, è utilizate a canna di disassemblamentu per impactà a manica conica in a parte bassa di a pompa.Dopu chì l'impeller hè scioltu, caccià l'impeller, a manica cónica è sguassate l'alloghju di guida.In questu modu, l'impeller, l'alloghju di guida, l'alloghju di guida superiore, a valvula di cuntrollu, etc. sò scaricati à turnu.

7) Smontaggio di u mutore: sguassate successivamente a basa, u cuscinettu di spinta, u discu di spinta, u sediu di u cuscinettu di guida inferiore, u sediu di cunnessione, u deflector d'acqua, caccià u rotore, è sguassate u sediu di cuscinettu superiore, stator, etc.


Tempu di Postu: 07-Jan-2022