Chì ci hè a diffarenza trà TIG (DC) è TIG (AC) ?

Chì sò e diffarenze trà TIG (DC) è TIG (AC)?

A saldatura TIG (DC) in corrente diretta hè quandu a corrente scorre in una sola direzzione.In cunfrontu cù a saldatura TIG AC (corrente alternante), a corrente una volta chì scorri ùn andarà à zero finu à chì a saldatura hè finita.In generale, l'invertitori TIG seranu capaci di saldare a saldatura DC o AC / DC cù assai pochi macchine chì sò solu AC.

.

A DC hè aduprata per a saldatura TIG di l'acciaio dolce / materiale inossidabile è l'AC seria usata per a saldatura di l'aluminiu.

Polarità

U prucessu di saldatura TIG hà trè opzioni di corrente di saldatura basatu nantu à u tipu di cunnessione.Ogni metudu di cunnessione hà dui vantaghji è svantaghji.

Corrente Diretta - Elettrodu Negativu (DCEN)

Stu metudu di saldatura pò esse usatu per una larga gamma di materiali.A torcia di saldatura TIG hè cunnessa à l'output negativu di l'inverter di saldatura è u cable di ritornu di u travagliu à l'output pusitivu.

.

Quandu l'arcu hè stabilitu, i flussi di corrente in u circuitu è ​​a distribuzione di u calore in l'arcu hè di circa 33% in u latu negativu di l'arcu (a torch di saldatura) è 67% in u latu pusitivu di l'arcu (u pezzu di travagliu).

.

Stu equilibriu dà una penetrazione d'arcu prufonda di l'arcu in u pezzu di travagliu è riduce u calore in l'elettrodu.

.

Stu calore ridutta in l'elettrodu permette più currente per esse purtatu da l'elettrodi più chjuchi cumparatu cù altre cunnessione di polarità.Stu metudu di cunnessione hè spessu chjamatu polarità dritta è hè a cunnessione più cumuna utilizata in a saldatura DC.

Jasic Saldatura Inverter TIG DC Electrode Negative.jpg
Corrente Diretta - Elettrodu Positivu (DCEP)

Quandu si salda in questu modu, a torcia di saldatura TIG hè cunnessa à l'output pusitivu di l'inverter di saldatura è u cable di ritornu di u travagliu à l'output negativu.

Quandu l'arcu hè stabilitu, i flussi di corrente in u circuitu è ​​a distribuzione di calore in l'arcu hè di circa 33% in u latu negativu di l'arcu (u pezzu di travagliu) è 67% in u latu pusitivu di l'arcu (a torch di saldatura).

.

Questu significa chì l'elettrodu hè sottumessu à i più alti livelli di calore è per quessa deve esse assai più grande ch'è cù u modu DCEN ancu quandu u currente hè relativamente bassu per impedisce l'elettrodu di surriscaldamentu o di fusione.U pezzu di travagliu hè sottumessu à u nivellu di calore più bassu, cusì a penetrazione di saldatura serà pocu prufonda.

 

Stu metudu di cunnessione hè spessu chjamatu polarità inversa.

Inoltre, cù questu modu l'effetti di e forze magnetichi ponu purtà à inestabilità è un fenomenu cunnisciutu cum'è colpu d'arcu induve l'arcu pò vagare trà i materiali per esse saldati.Questu pò ancu accade in u modu DCEN, ma hè più prevalenti in u modu DCEP.

.

Pò esse dumandate chì usu hè stu modu quandu salda.U mutivu hè chì certi materiali non ferrosi cum'è l'aluminiu nantu à l'esposizione normale à l'atmosfera formanu un ossidu nantu à a superficia. Stu ossidu hè creatu per a reazzione di l'ossigenu in l'aria è u materiale simili à a ruggine nantu à l'azzaru.Tuttavia, questu oxidu hè assai duru è hà un puntu di fusione più altu ch'è u materiale di basa propiu è per quessa deve esse eliminatu prima di saldatura pò esse realizatu.

.

L'ossidu pò esse sguassatu da grinding, spazzola o qualchì pulizia chimica, ma appena u prucessu di pulizia cessà, l'oxidu cumencia à furmà di novu.Per quessa, l'ideale hè stata pulita durante a saldatura.Stu effettu succede quandu u currente scorri in u modu DCEP quandu u flussu di l'elettroni si rompe è sguassate l'ossidu.Puderia dunque esse presumitu chì DCEP seria u modu ideale per a saldatura di sti materiali cù stu tipu di revestimentu d'ossidu.Sfurtunatamente per via di l'esposizione di l'elettrodu à l'alti livelli di calore in questu modu, a dimensione di l'elettrodi duveria esse grande è a penetrazione di l'arcu hè bassa.

.

A suluzione per questi tipi di materiali seria l'arcu penetrante profondu di u modu DCEN più a pulizia di u modu DCEP.Per ottene questi benefici, u modu di saldatura AC hè utilizatu.

Jasic Welding TIG Electrode Positive.jpg
Saldatura in corrente alternata (AC).

Quandu si salda in modu AC, u currente furnitu da l'inverter di saldatura opera sia cù elementi pusitivi è negativi, sia cù semicicli.Questu significa chì u currente scorri in un modu è dopu l'altru in tempi diversi, cusì u terminu corrente alternante hè utilizatu.A cumminazzioni di un elementu pusitivu è un elementu negativu hè chjamatu un ciclu.

.

U numeru di volte chì un ciculu hè cumpletu in un secondu hè chjamatu frequenza.In u Regnu Unitu, a freccia di corrente alternata furnita da a rete di rete hè di 50 cicli per seconda è hè indicata cum'è 50 Hertz (Hz).

.

Questu significa chì l'attuali cambia 100 volte ogni secondu.U numaru di ciculi per seconda (frequenza) in una macchina standard hè dictatu da a freccia di rete chì in u Regnu Unitu hè 50Hz.

.

.

.

.

Hè da nutà chì quandu a frequenza aumenta l'effetti magnetichi aumentanu è l'articuli cum'è i trasformatori diventanu sempre più efficaci.Aumentà ancu a frequenza di u currente di saldatura stiffens l'arcu, migliurà a stabilità di l'arcu è porta à una cundizione di saldatura più cuntrullabile.
Tuttavia, questu hè teoricu cum'è quandu si salda in u modu TIG, ci sò altre influenze nantu à l'arcu.

L'onda sinusoidale AC pò esse affettata da u revestimentu d'ossidu di certi materiali chì agisce cum'è un rettificatore chì restringe u flussu di l'elettroni.Questu hè cunnisciutu cum'è a rettifica di l'arcu è u so effettu face chì u mezzu ciclu pusitivu sia tagliatu o distortu.L'effettu per a zona di saldatura hè cundizioni d'arcu erratic, mancanza di azzione di pulizia è pussibuli danni di tungstenu.

Jasic Welding Inverters Weld Cycle.jpg
Jasic Welding Inverters Half Cycle.jpg

Rectificazione d'arcu di a mità di ciculu pusitivu

Forme d'onda di corrente alternata (AC).

L'onda sinusoidale

L'onda sinusoidale hè custituita da l'elementu pusitivu chì si custruisce finu à u so massimu da u cero prima di falà à u cero (spessu chjamatu collina).

Cum'è attraversà u cero è u currente cambia a direzzione versu u so valore negativu massimu prima di risaltà à cero (spessu chjamatu a valle) un ciculu hè cumpletu.

.

Parechje di i saldatori TIG di stili più vechji eranu solu macchine di tipu d'onda sinusoidale.Cù u sviluppu di l'invertitori di saldatura muderni cù l'elettronica sempre più sofisticata, hè ghjuntu u sviluppu nantu à u cuntrollu è a furmazione di a forma d'onda AC utilizata per a saldatura.

Onda sinusoidale.jpg

L'onda quadrata

Cù u sviluppu di l'invertitori di saldatura AC/DC TIG per cumprendi più l'elettronica hè stata sviluppata una generazione di macchine à onda quadra.A causa di sti cuntrolli ilittronica l 'cross over da pusitivu à negativu è viciversa pò esse fattu quasi in un mumentu chì porta à currenti più efficaci in ogni mezzu ciculu per via di un periodu più longu à u massimu.

 

L'usu efficace di l'energia di u campu magneticu almacenatu crea forme d'onda chì sò assai vicinu à u quadru.I cuntrolli di e prime fonti di energia elettronica permettenu u cuntrollu di una "onda quadra".U sistema permetterà u cuntrollu di i ciculi pusitivi (pulizia) è negativi (penetrazione).

.

A cundizione di equilibriu seria uguali + semi-cicli pusitivi è negativi chì dà una cundizione di saldatura stabile.

I prublemi chì ponu esse scontru sò chì una volta chì a pulizia hè accaduta in menu di u tempu di a mità di u ciculu pusitivu, una parte di u ciculu pusitivu ùn hè micca produtivu è pò ancu aumentà u dannu potenziale à l'elettrodu per u surriscaldamentu.Tuttavia, stu tipu di macchina avaristi ancu un cuntrollu di equilibriu chì permette u tempu di a mità di ciculu pusitivu per varià in u tempu di u ciclu.

 

Jasic Welding Inverters Square Wave.jpg

Penetrazione massima

Questu pò esse ottenutu mettendu u cuntrollu in una pusizioni chì permetterà più tempu per esse passatu in a mità ciculu negativu in quantu à a mità ciculu pusitivu.Stu vi permetterà più currenti à esse usatu cù elettrodi più chjuchi cum'è più

di u calore hè in u pusitivu (travagliu).L'aumentu di u calore si traduce ancu in una penetrazione più profonda quandu si salda à a stessa velocità di viaghju cum'è a cundizione equilibrata.
Una zona affettata da u calore ridutta è menu distorsioni per via di l'arcu più strettu.

 

Jasic Welding Inverter TIG Cycle.jpg
Jasic Welding Inverters Balance Contro

Pulizia massima

Questu pò esse ottenutu mettendu u cuntrollu in una pusizioni chì permetterà più tempu per esse passatu in u mità ciculu pusitivu in quantu à u mità ciculu negativu.Questu permetterà un currente di pulizia assai attivu per esse usatu.Si deve esse nutatu chì ci hè un tempu di pulizia ottima dopu chì più pulizia ùn succede micca è u potenziale di danni à l'elettrodu hè più grande.L'effettu nantu à l'arcu hè di furnisce una piscina di saldatura pulita più larga cù una penetrazione superficiale.

 


Tempu di Postu: Dec-27-2021