Pompa di pozzu prufonda

Prima di apre a pompa, u tubu di aspirazione è a pompa deve esse pienu di liquidu.Dopu l'apertura di a pompa, l'impeller gira à alta velocità, u liquidu gira cù e pale, sottu à l'azzione di a forza centrifuga, l'impeller flyaway spara versu l'esternu, u scaricamentu di u liquidu in a camera di diffusione di a pompa di a pompa rallenta gradualmente, a pressione gradualmente. aumenta, è poi esce da a pompa, scarica u tubu.À questu tempu, in u centru di a pala per via di u liquidu hè flung attornu è furmata una zona di vacuum bassu pressione senza nè aria nè liquidu, u liquidu in a piscina liquidu sottu à l'azzione di a superficia piscina pressione atmosferica, attraversu u tubu inhalation. in a pompa, u liquidu hè cusì cuntinuu cuntinuu da a piscina di lìquidu hè pumped up è continuamente fora di u tubu di drain.

Parametri di basa: cumpresi u flussu, a testa, a velocità di a pompa, a putenza di supportu, a corrente nominale, l'efficienza, u diametru di u tubu di uscita, etc.

Cumpusizioni di a pompa sommergibile: custituita da armadiu di cuntrollu, cable sommergibile, tubu d'acqua, pompa elettrica sommergibile è mutore sommergibile.

Scopu di l'applicazioni: cumpresu u salvamentu di mine, a custruzzione è u drenaje, u drenaje è l'irrigazione di l'acqua è l'agricultura, u ciculu di l'acqua industriale, i residenti urbani è rurali citavanu l'approvvigionamentu d'acqua, è ancu u succorsu d'urgenza è cusì.

classificà

In quantu à l'usu di i media, i pompi sommergibili ponu esse largamente divisu in pompe sommergibili d'acqua pulita, pompe sommergibili d'acqua di liqua, pompe sommergibili d'acqua di mare (corrosivi) trè categurie.

A pompa sommergibile QJ hè una cunnessione diretta trà u mutore è a pompa di immersione in l'arnesi di elevazione di u travagliu di l'acqua, hè adattatu per l'estrazione di l'acqua sotterranea da pozzi profondi, ma pò ancu esse aduprata per fiumi, reservoirs, canali è altri prughjetti di elevazione d'acqua.Hè principarmenti utilizatu per l'irrigazione di i terreni agriculi è l'acqua per e persone è l'animali in i zoni muntagnoli di l'altitudine, è pò ancu esse usatu per l'approvvigionamentu d'acqua è u drenaje in cità, fabbriche, ferrovie, mine è cantieri di custruzzione.

peculiarità

1, mutore, pompa unu, immerse in l'operazione di l'acqua, sicura è affidabile.

2, u pipa pozzu, pipa d'acqua senza esigenze spiciali (vale à dì: pozzi pipa d'acciaio, pozzi di pipa di frassini, pozzi di terra, etc. pò esse usatu: sottu permessi di pressione, tubi d'acciaio, tubi, tubi di plastica, etc. pò esse usatu cum'è acqua. tubi).

3, stallazione, usu, mantenimentu hè còmuda è sèmplice, copre una piccula zona, ùn hè micca bisognu di custruisce una stanza di pompa.

4, u risultatu hè simplice, salvà materie prime.E cundizioni aduprate in e pompe sommergibili sò adattate è gestite bè è anu una relazione diretta cù a vita di serviziu.

Operazione, mantenimentu è mantenimentu

1, funziunamentu di pompa elettrica à spessu osservà u currenti, meter voltage è flussu d'acqua, è strive à a pompa ilettricu in i cundizioni di funziunamentu nominali.

2, l 'applicazzioni di u flussu di regulazione valve, a testa ùn deve micca overload operazione.

Duvete cessà di correre immediatamente se:

1) U currente supera u valore nominale quandu a tensione hè valutata;

2) À a testa nominale, u flussu hè più bassu di u normale;

3) A resistenza d'insulation hè menu di 0,5 MO;

4) quandu u livellu di l'acqua in muvimentu scende à u portu d'inspirazione di a pompa;

5) Quandu l'equipaggiu è i circuiti elettrici sò fora di ordine;

6) Quandu a pompa elettrica hà un sonu bruscu o una grande vibrazione;

7) Quandu a freccia di l'interruttore di prutezzione viaghja.

3, per osservà constantemente l'instrumentu, verificate l'equipaggiu elettricu ogni mità di mesi per misurà a resistenza di l'insulazione di cliccà, u valore di resistenza ùn hè micca menu di 0,5 M.

4, ogni periodu di irrigazione (2500 ore) per una prutezzione di rivisione, rimpiazzamentu di i consumabili.

5, elevazione è carica è scaricamentu di a pompa elettrica:

1) Unplug the cable and disconnect from the power supply.

2) Aduprate u strumentu di stallazione per caccià gradualmente a pipa d'acqua, a valvola di a porta, u coddu, è utilizate a piastra di clamping per strincà a prossima sezione di a pipa, in modu chì, à u turnu, a rimozione di a pompa, seccione per sezione, serà alzata da a pompa. bè.(In u prucessu di lifting trovu chì ci hè un stuck ùn pò esse custrettu à alzà, deve esse su è falà u puntu di carta di serviziu di u cliente attività salvu salvu).

3) Eliminate a piastra di guardia, filtrà l'acqua è tagliate u cable da u piombo è u cable tri-core o u connettore di cable flat.

4) Eliminate l'accoppiamentu nantu à l'anellu di serratura, svitate i viti di fissazione, sguassate i bulloni di cunnessione, in modu chì u mutore, a pompa si separanu.

5) Scaricà u mutore da u riempimentu.

6) A rimuzione di a pompa di l'acqua: cù a chjave di rimozione, a rimozione à manca di a sezione di presa d'acqua, cù a canna di rimozione in a parte bassa di a manica di conu d'impattu di a pompa, l'impeller loose, sguassate l'impeller, a manica conica, sguassate. a cunchiglia di drenaje, cusì chì a rota, a cunchiglia di cunvezione, a cunchiglia di drenaje superiore, a valvula di cuntrollu è cusì.

7) Rimozione di u mutore: sguassate a basa, i cuscinetti di spinta, i dischi di spinta, i supporti di l'alloggiamento di guida inferiore, i scuotitori d'acqua, sguassate i rotori, sguassate l'alloghji di u sediu, i tatori, etc.

6, l'assemblea di pompe elettriche:

(1) Sequenza di assemblea di u motore: assemblea di statore → assemblea di cuscinetti di guida → assemblea di rotore → discu di spinta → nut di fibbia sinistra → assemblea di cuscinetti di spinta → assemblea di basa → assemblea di guida superiore → sigillu d'oliu scheletru → sede di cunnessione.Aghjustate i studs in modu chì l'arbre di u mutore si estende per risponde à i requisiti specificati.Allora mette nantu à a film di pressione, a primavera di pressione è a tappa.

(2) L'assemblea di a pompa di l'acqua: l'arbulu è a seccione di l'acquistu di l'acqua fissu in u sediu, possu muntà, cù u tubu di disassembly à l'impeller, a manica conica fissata à l'arbulu, è dopu stallatu nantu à a cunchiglia di drenaje, impeller, etc cusì cum'è à compie u cunchiglia di u flussu suprana, verifica valve è cetara.

Ottu livelli sottu à l'assemblea di u dipartimentu di a pompa di u mutore, prima di tuttu in a seccione di presa d'acqua è finu à u pianu di cuntattu di u cuscinettu uniformemente nantu à a noce di tensione, accoppiamenti installati, fusti di pompa, studs fissi è anelli di serratura, cù u tubu di assemblea di marea à l'impeller. , manica conica fissata nantu à l'arbulu di a pompa, in a stallazione di a cunchiglia di drenaje, l'impeller ... ... In questu ordine, a cunchiglia di drenaje superiore, etc.Dopu chì a pompa hè stallata, tirate a noce di pull, sguassate a guarnizione, stringhje a noce di tirata uniformemente, è poi gira a pompa elettrica da l'accoppiamentu, a rotazione deve esse uniforme.

U standard hè infurzatu

Implementazione di pompa di pozzu prufonda standard naziunale: GB / T2816-2002

Pompa per pozzi profondi Immersione trifase Motore asincronu Standard di implementazione: GB / T2818-2002

Esempiu

Un tipu di pompa centrifuga d'acqua prufonda verticale hè custituita da trè parti basi: a parte di travagliu cù a reta di l'acqua di filtru, a parte di pipa di l'elevatore cù l'arbre di trasmissione è u dispusitivu di trasmissione cù u mutore elettricu.A parte di travagliu è a manguera si trovanu in u pozzu è l'accionamentu hè situatu sopra à u pozzu.Quandu l'impeller gira, a testa aumenta in u stessu tempu cù a vitezza, è l'acqua scorri à traversu u canali di a cunchiglia di guida è hè diretta à u prossimu impeller, cusì scorri à traversu tutte l'impellers è a cunchiglia di guida unu per unu, causando a pressione. testa à cresce à u listessu tempu comu si scorri à traversu l 'impeller.A testa pò ghjunghje sin'à 26-138 metri di colonna fluida.I pompi di pozzi profondi ùn sò micca limitati da a concentrazione di livellu è sò largamente usati in a minera, u petroliu è altre industrii.

Strumenti per l'elevazione di l'acqua di pozzu prufonda per e cità, l'imprese industriali è minerarie è l'usu di l'acqua di irrigazione di terreni agriculi, prudutti cù alta testa in una sola fase, struttura avanzata è tecnulugia di fabricazione, rumore, longa vita, alta efficienza unità, operazione affidabile è altri vantaghji.

U significatu di u mudellu

Parametri cunnessi: flussu, testa, putenza, diametru di pozzu applicabile, cù mudellu di cable, diametru di tubu di uscita

Installazione di unità

1. Istruzzioni di stallazione

(1) L'entrata di a pompa d'acqua deve esse sottu à 1 m di u livellu di l'acqua in muvimentu, ma a prufundità di immersione ùn deve esse più di 70 m sottu à u nivellu di l'acqua statica è l'estremità inferiore di u mutore deve esse almenu 1 m sottu à u fondu di u pozzu. .

(2) A putenza nominale hè menu o uguale à 15kw (25kw quandu u putere hè permessu) U mutore principia à piena pressione.

(3) A putenza nominale hè più grande di 15kw, u mutore hè iniziatu da buck.

(4) L'ambienti deve risponde à e cundizioni richieste.

2. Preparazione pre-installazione

(1) Prima verificate u diametru di u pozzu, a prufundità di l'acqua ferma è se u sistema di alimentazione hè cumpletu cù e cundizioni per l'usu.

(2) Verificate se a rotazione di a pompa elettrica hè flexible, ùn deve esse micca un puntu mortu appiccicatu, l'assemblea di i mutori è l'accoppiamenti di l'applicazione di a pompa elettrica, fate attenzione à u filu superiore strettu.

3 Aprite u tappu di scarico è di l'acqua, riempia a cavità di u mutore cù acqua pulita, fate attenzione à prevene un tappu falsu pienu, bonu.Ùn deve esse micca fuga.

(4) L'insulation di u mutore deve esse misurata cù un metru 500-volt M-euro è ùn deve esse micca menu di 150 MM.

(5) Deve esse equipatu cù l'arnesi di elevazione adattati, cum'è tripodi, catene, etc.

(6) Installa l'interruttore di prutezzione è l'equipaggiu di start-up, avviate istantaneamente u mutore (micca più di 1 segundu), vede se a direzzione di u mutore è i segni di guida sò listessi, se u cuntrariu, cambia l'alimentazione qualsiasi dui connettori ponu. esse, è poi mette nantu à a piastra protettiva è a reta di l'acqua, prontu à falà.Quandu u mutore hè cunnessu à a pompa, deve esse pienu d'acqua pulita da l'outlet di a pompa finu à chì l'acqua scorri fora di a seccione di ingressu.

3. Installa

(1) Prima di tuttu, installate a seccione di pipe di pompa à l'outlet di a pompa, è clamp with a splint, alzendu in u pozzu, cusì chì u splint si trova nantu à a piattaforma di pozzu.

(2) Clamp un altru pipa cù una splint.Allora alzate, calate è cunnette à u pad flank di pipa, a vite deve esse diagonale à u stessu tempu.Rilevate a catena d'elevazione per caccià u primu splint di pagamentu, cusì chì a pipa di pompa abbanduneghja u splint è sbarca nantu à a piattaforma di pozzu.Installa ripetutamente, falà, finu à chì tutte l'installate, mette nantu à a tappa di pozzu, l'ultimu pagamentu di splints ùn sguassate micca nantu à a tappa bè.

(3) Installa i codici, valvole di cancellu, sbocchi, etc., è aghjunghje u sigellu pad currispundente.

(4) Cable cable à esse fissu in u pipa flannel nant'à u groove, ogni rùbbrica cù una corda fissu bè, falà u prucessu bè à esse attenti, ùn tocca à u cable.

(5) Sottu à u prucessu di pompa s'ellu ci hè un fenomenu stuck, à pensà à superà u puntu di carta, ùn pò furzà falà a pompa, per ùn avè stuck.

(6) Hè strettamente pruibitu di travaglià sottu terra durante a stallazione.

(7) L'interruttore di prutezzione è u dispositivu di start-up deve esse stallatu daretu à u centrale di l'utilizatori, chì hà un metru di tensione, un metru di corrente, un indicatore luminoso, è hè situatu in a pusizione adatta in a stanza di pozzu.

(8) Aduprate "filu da a basa di u mutore à u fasciu di pipe di pompa" per prevene accidenti.[1]

infurmazione pertinente

Edit Voice

Tecniche operative

1. Deep well pump deve esse usatu in u cuntenutu di sabbia di menu di 0,01% di a surgente acqua pulita, pump room set cisterna d'acqua pre-run, capacità deve scuntrà u primu principiu di acqua pre-run.

2. Per e pompe di pozzu prufonda di novu installatu o rivisionatu, a distanza trà a shell di a pompa è l'impeller deve esse aghjustatu è l'impeller ùn deve micca fretu contru à a cunchiglia durante l'operazione.

3. A pompa di pozzu prufonda deve pre-modulate l'acqua in l'arbulu è l'abitazione di cuscinetti prima di correre.

4. Prima di principià a pompa di pozzu prufonda, verificate chì l'articuli deve risponde à i seguenti esigenze:

1) I bulloni di basa di a basa sò fissati;

2) A liberazione assiale risponde à i requisiti è a noce di sicurezza per aghjustà i bulloni hè stallata;

3) U tappu di pressione di riempimentu hè statu strettu è lubricatu;

4) I cuscinetti di u mutore sò lubricati;

5) A rotazione di u rotore di u mutore à a manu è u mecanismu di stop sò flessibili è efficaci.

5. I pompi di pozzu prufondu ùn deve micca esse idling senza acqua.U primu è u sicondu impellers di a pompa deve esse immersi in u nivellu di l'acqua sottu à 1m.I cambiamenti in u nivellu di l'acqua in u pozzu deve esse osservatu spessu durante l'operazione.

6. In u funziunamentu, quandu si trovanu grandi vibrazioni intornu à a basa, verificate i cuscinetti di a pompa o di u filler di u mutore per l'usura;

7. Pompi di pozzu prufonda chì cuntenenu fangu sò stati succhiati è sguassati, è lavati cù acqua pulita prima di firmà a pompa.

8. Prima di piantà a pompa, a valvula di l'outlet deve esse chjusa, u fornitu d'energia cut off, è a scatula switch deve esse chjusa.Quandu disattivatu in l'invernu, liberate l'acqua da a pompa.

applicà

A pompa di pozzu prufonda hè un strumentu di elevazione di l'acqua per u travagliu di immersione diretta trà u mutore è a pompa d'acqua, hè adattatu per estrazione di l'acqua sotterranea da pozzi profondi, ma pò ancu esse aduprata per fiumi, bacini, canali è altri prughjetti di elevazione d'acqua: principalmente utilizatu per l'irrigazione. di terreni agriculi è acqua di muntagna d'altitudine per e persone è l'animali, ma ancu per l'usu urbanu, di fabbrica, di ferrovia, di miniera, di fornimentu d'acqua di u situ è ​​di drenagiu.Perchè a pompa di pozzu prufonda hè u mutore è u corpu di a pompa si immerse direttamente in l'operazione di l'acqua, s'ellu hè sicuru è affidabile affetterà direttamente l'usu di a pompa di pozzu prufonda è l'efficienza di u travagliu, per quessa, a sicurezza è l'affidabilità di un pozzu prufondu d'alta affidabilità. pump hè ancu a prima scelta.

In i sistemi di climatizazione di a pompa di calore d'acqua sotterranea, una pompa di pozzu prufonda spessu furnisce l'acqua per scuntrà l'acqua necessaria da duie o più unità di pompa di calore.Tuttavia, in u funziunamentu attuale, si trova chì l'unità di a pompa di calore funziona à carica parziale a maiò parte di u tempu, mentre chì a pompa di pozzu prufonda hè stata in funzione à piena capacità, risultatu in un grande aumentu di l'electricità è di l'acqua.

Tecnulugia di cuntrollu di velocità di freccia variabile cù u so effettu di risparmiu energeticu rimarchevule è metudi di cuntrollu affidabile in u sistema di climatizzazione pompe è ventilatori più applicazioni, è a so tecnulugia hè più matura, ma in a surgente di l'acqua sotterranea pompa di calore sistema di climatizzazione di pozzu prufonda pompa acqua. appiicazioni furnite, ma hè abbastanza necessariu.Un sondaghju pilotu nantu à l'applicazione di pompe di calore d'acqua sotterranea in a regione di Shenyang hà truvatu chì in u sistema di climatizazione di e pompe di calore d'acqua di terra, l'approvvigionamentu d'acqua di una pompa di pozzu profonda cù una piccula capacità di pompa di calore pò scuntrà l'acqua necessaria da dui o più. unità di pompa di calore.In u funziunamentu propiu, si trova chì l'unità di a pompa di calore hè parzialmente caricata a maiò parte di u tempu, mentre chì a pompa di u pozzu prufonda hè stata in funzione à piena capacità, risultatu in un grande aumentu di l'electricità è di l'acqua.Dunque, l'applicazione di a tecnulugia di fornitura d'acqua di cuntrollu di velocità di freccia variabile di a pompa di pozzu prufonda in u sistema di pompa di calore d'acqua sotterranea hà un grande potenziale di risparmiu energeticu.

A pompa di pozzu prufonda usa un cuntrollu di differenza di temperatura.Siccomu l 'unità pompa di calore in i cundizioni di riscaldamentu, deve assicurà chì a temperatura di l'acqua evaporator ùn pò esse troppu bassu, cusì in u prufonda pozzo pump back pipe set sensor temperature, stabilisce a temperatura à tjh.Quandu a temperatura di ritornu di l'acqua nantu à u latu di l'acqua di u pozzu hè più grande di u valore tjh, u controller di a pompa di pozzu prufonda manda un signalu di freccia di corrente più bassa à u drive, u drive riduce a freccia di l'alimentazione d'entrata, u numeru di rivoluzioni di a pompa di pozzu prufonda hè ridutta in cunseguenza, è l'approvvigionamentu d'acqua di a pompa, a putenza di l'arburetu è a putenza d'ingressu di u mutore sò ridotti, ottenendu cusì u scopu di risparmiu d'energia.A regulazione di l'aumentu di a frequenza quandu a temperatura di ritornu di l'acqua hè sottu à u valore tjh.[2]

 


Tempu di Postu: Aug-04-2021