Cosa hè a saldatura MIG?

A saldatura MIG usa filu di metallu invece di l'elettrodu di tungstenu in torch di saldatura.L'altri sò uguali à a saldatura TIG.Dunque, u filu di saldatura hè funnutu da l'arcu è mandatu à a zona di saldatura.U rullu d'accionamentu elettricu manda u filu di saldatura da a bobina à a torcia di saldatura secondu i bisogni di saldatura.

A fonte di calore hè ancu arcu DC, ma a polarità hè ghjustu u cuntrariu di quella usata in a saldatura TIG.U gasu protettivu utilizatu hè ancu diversu.L'ossigenu 1% deve esse aghjuntu à l'argon per migliurà a stabilità di l'arcu.

Ci sò dinù qualchi diffirenzi in i prucessi basi, comu trasferimentu jet, jet pulsating, trasferimentu spherical è trasferimentu short-circuit.

Voce di editazione di saldatura MIG Pulse

A saldatura MIG Pulse hè un metudu di saldatura MIG chì usa a corrente di impulsu per rimpiazzà a DC pulsating abituale.

A causa di l'usu di corrente di impulsu, l'arcu di saldatura MIG di impulsu hè di tippu di impulsu.Comparatu cù a saldatura normale in corrente continua (pulsante DC):

1. Gamma di regulazione più larga di i paràmetri di saldatura;

Se a corrente media hè menu di a corrente critica più bassa I0 di a transizione di l'iniezione, a transizione di l'iniezione pò ancu esse ottenuta finu à chì a corrente di punta di impulsu hè più grande di I0.

2. L'energia di l'arcu pò esse cuntrullata convenientemente è precisamente;

Micca solu a dimensione di l'impulsu o di u currente di basa hè regulable, ma ancu a so durata pò esse aghjustata in unità di 10-2 s.

3. Eccellente capacità di saldatura di supportu di piastra magre è tutte e pusizioni.

A piscina fusa si scioglie solu in u tempu di u currente di impulsu, è a cristallizazione di rinfrescante pò esse ottenuta in u tempu attuale di a basa.In cunfrontu cù a saldatura di corrente cuntinuu, u currente mediu (input di calore à a saldatura) hè più chjucu nantu à a premessa di a stessa penetrazione.

Principiu di saldatura MIG editing voce

Diversa da a saldatura TIG, a saldatura MIG (MAG) usa un filu di saldatura fusibile cum'è elettrodu è l'arcu brusgiatu trà u filu di saldatura alimentatu in continuu è a saldatura cum'è fonte di calore per fonde u filu di saldatura è u metale base.Durante u prucessu di saldatura, l'argon di gas di schermatura hè trasportatu in modu continuu à l'area di saldatura attraversu l'ugello di a pistola di saldatura per prutege l'arcu, a piscina fusa è u so metale di base vicinu da l'effettu dannosu di l'aria circundante.A fusione cuntinuu di u filu di saldatura deve esse trasferitu à a piscina di saldatura in forma di goccia, è u metale di saldatura serà furmatu dopu a fusione è a cundensazione cù u metallu di basa fusa.

Funzione di saldatura MIG chì edita a voce

⒈ cum'è a saldatura TIG, pò saldà quasi tutti i metalli, soprattuttu adattatu per a saldatura di l'aluminiu è a lega d'aluminiu, u ramu è a lega di ramu, l'acciaio inox è altri materiali.Ùn ci hè quasi micca ossidazione è perdita ardente in u prucessu di saldatura, solu una piccula quantità di perdita di evaporazione, è u prucessu metallurgicu hè relativamente simplice.

2. Alta produtividade di u travagliu

3. Saldatura MIG pò esse cunnessione inversa DC.Saldatura di l'aluminiu, magnesiu è altri metalli hà un bonu effettu di atomizazione di catode, chì ponu effittivamenti caccià a film d'ossidu è migliurà a qualità di saldatura di l'articulazione.

4. L'elettrodu di tungstenu ùn hè micca usatu, è u costu hè più bassu di quellu di a saldatura TIG;Hè pussibule rimpiazzà a saldatura TIG.

5. Quandu MIG saldatura alluminiu è lega d'aluminium, sub jet droplet trasferimentu pò ièssiri usatu a migliurà a qualità di junci saldati.

⒍ cum'è l'argon hè un gasu inerte è ùn reagisce micca cù alcuna sustanza, hè sensibile à a macchia d'oliu è a ruggine nantu à a superficia di u filu di saldatura è di u metale base, chì hè faciule da pruduce pori.U filu di saldatura è a pezza di travagliu deve esse pulita currettamente prima di saldatura.

3. Trasferimentu di droplet in saldatura MIG

U trasferimentu di gocce si riferisce à tuttu u prucessu in u quale u metale fusu à a fine di u filu di saldatura o l'elettrodu forma gocce sottu à l'azzione di u calore di l'arcu, chì hè siparatu da a fine di u filu di saldatura è trasferitu à a piscina di saldatura sottu l'azzione di diverse forze.Hè direttamente ligata à a stabilità di u prucessu di saldatura, a furmazione di saldatura, a dimensione di splash è cusì.

3.1 forza chì afecta u trasferimentu di gocce

A goccia formata da u metallu fusu à a fine di u filu di saldatura hè affettata da diverse forze, è l'effetti di e diverse forze nantu à a transizione di gocce sò diffirenti.

⒈ gravità: à a pusizione di saldatura piatta, a direzzione di gravità hè uguale à a direzzione di a transizione di a goccia per prumove a transizione;A pusizione di saldatura in cima, impedisce u trasferimentu di gocce

2. Tensione di a superficia: mantene a forza principale di a goccia nantu à a fine di u filu di saldatura durante a saldatura.U più sottile u filu di saldatura, più faciule a transizione di goccia.

3. Forza elettromagnetica: a forza generata da u campu magneticu di u cunduttore stessu hè chjamata forza elettromagnetica, è u so cumpunente assiale si espansione sempre da a piccula sezione à a grande seccione.In a saldatura MIG, quandu u currente passa per u puntu di l'elettrodu di goccia di filu di saldatura, a sezione trasversale di u cunduttore cambia è a direzzione di a forza elettromagnetica cambia ancu.À u listessu tempu, l'alta densità di corrente in u locu farà u metale evaporate forte è pruduce una grande forza di reazione nantu à a superficia metallica di a goccia.L'effettu di a forza elettromagnetica nantu à u trasferimentu di gocce dipende da a forma di l'arcu.

4. Forza di flussu di plasma: sottu a cuntrazione di a forza elettromagnetica, a pressione idrostatica generata da u plasma d'arcu in a direzzione di l'assi di l'arcu hè inversamente proporzionale à l'area di sezione trasversale di a colonna d'arcu, vale à dì, diminuisce gradualmente da a fine di a saldatura. filu à a superficia di piscina fusa, chì hè un fattore favurevuli à prumove transizione droplet.

5. Spot pressure

3.2 caratteristiche di trasferimentu di gocce di saldatura MIG

Durante a saldatura MIG è a saldatura MAG, u trasferimentu di gocce adopta principalmente u trasferimentu di cortu-circuit è u trasferimentu di jet.A saldatura di cortu circuitu hè aduprata per a saldatura à alta velocità di piastra sottile è a saldatura in tutte e pusizioni, è u trasferimentu di jet hè utilizzatu per a saldatura di testa horizontale è a saldatura di filetti di piastre medie è spesse.

Durante a saldatura MIG, a cunnessione inversa DC hè basicamente aduttata.Perchè a cunnessione inversa pò realizà a transizione di jet fina, è l'ione pusitivu impacta a goccia à a cunnessione pusitiva, risultatu in una grande pressione spot per impedisce a transizione di goccia, cusì chì a cunnessione positiva hè basicamente una transizione di goccia irregulare.A saldatura MIG ùn hè micca adattata per u currente alternatu perchè a fusione di u filu di saldatura ùn hè micca uguale in ogni mezzu ciclu.

Quandu MIG salda l'aluminiu è a lega d'aluminiu, perchè l'aluminiu hè faciule d'oxidà, per assicurà l'effettu di prutezzione, a durata di l'arcu durante a saldatura ùn pò esse troppu longa.Dunque, ùn pudemu micca aduttà u modu di transizione jet cù un grande arcu di corrente è longu.Se a corrente scelta hè più grande di a corrente critica è a durata di l'arcu hè cuntrullata trà a transizione di jet è a transizione di cortu-circuit, a transizione di sub jet serà furmatu.

A saldatura MIG hè largamente usata per saldare pezzi d'aluminiu è di lega d'aluminiu.[1]

Voce di edizione cumuna

▲ gmt-skd11> 0.5 ~ 3.2mm HRC 56 ~ 58 saldatura riparazione di l'acciaio di travagliu à freddo, fustella di stampa di metalli, fustella di taglio, strumentu di taglio, forma di fustelle è superficia dura di pezzo da travagliu per fà l'elettrodu d'argon cun alta durezza, resistenza à l'usura è alta tenacità.Riscalda è preriscalda prima di a riparazione di saldatura, altrimenti hè faciule di crack.

▲ Filo di saldatura di bordu di lama gmt-63 gradi> 0,5 ~ 3,2 mm HRC 63 ~ 55, utilizatu principalmente per a saldatura di broche, fustelle di alta durezza di travagliu a caldo, fustelle master di forgiatura a caldo, fustelle di stampa a caldo, fustelle a vite, superficie dura resistente all'usura, riparazione di l'acciaio à alta velocità è a lama.

▲ gmt-skd61> 0.5 ~ 3.2mm HRC 40 ~ 43 supplementu di saldatura di zincu, stampu di fusione d'aluminiu, cù una bona resistenza à u calore è resistenza à cracking, fustu di gas caldu, stampu di forgiatura di rame d'aluminiu, stampu di fusione di rame d'aluminiu, cù una bona resistenza à u calore. , resistenza à l'usura è resistenza à u cracking.Le fustelle generali di fusione a caldo spesso presentano crepe di tartaruga, a maggioranza causate da stress termico, ossidazione superficiale o corrosione di materie prime di fusione a pressione.U trattamentu termale hè adattatu à a durezza adatta per migliurà a so vita di serviziu.A durezza troppu bassa o troppu alta ùn hè micca applicabile.

▲ gmt-hs221 filu di saldatura d'ottone di stagno.Funzioni di rendiment: U filu di saldatura HS221 hè un filu di saldatura di ottone speciale chì cuntene una piccula quantità di stagnu è silicuu.Hè adupratu per a saldatura di gas è a saldatura à l'arcu di carbone di l'ottone.Hè ancu largamente utilizatu per a brasatura di ramu, azzaru, lega di nichel di ramu, etc. I metudi di saldatura adattati per i fili di saldatura di ramu è alliati di ramu includenu a saldatura à l'arcu d'argon, a saldatura à l'acetilene d'ossigenu è a saldatura à l'arcu di carbone.

▲ gmt-hs211 hà boni proprietà meccaniche.Saldatura à l'arcu di l'alliage di rame è brasatura MIG di l'acciaio.

▲ gmt-hs201, hs212, hs213, hs214, hs215, hs222, hs225 filu di saldatura di rame.

▲ GMT - 1100, 1050, 1070, 1080 filu di saldatura d'aluminiu puro.Caratteristiche di prestazione: filu di saldatura d'aluminiu puru per a saldatura MIG è TIG.Stu tipu di filu di saldatura hà una bona currispundenza di culore dopu u trattamentu anodicu.Hè adattatu per l'applicazioni di energia cù una bona resistenza à a corrosione è una conducibilità eccellente.Scopu: Forza di l'equipaggiu sportiu di nave

▲ GMT semi-nichel, filu di saldatura di nichel puru è elettrodu

▲ GMT - 4043, 4047 filu di saldatura di silicone d'aluminiu.Caratteristiche di rendiment: utilizatu per a saldatura di metalli base di serie 6 * * *.Hè menu sensibile à i cracks termichi è hè utilizzatu per a saldatura, forgiatura è fusione di materiali.Usi: navi, locomotive, chimichi, manciari, attrezzatura sportiva, muffa, mobili, cuntenituri, cuntenituri, etc.

▲ GMT - 5356, 5183, 5554, 5556, 5A06 filu di saldatura di magnesiu d'aluminiu.Caratteristiche di rendiment: stu filu di saldatura hè apposta per a saldatura di leghe di serie 5 * * * è leghe di riempimentu chì a so cumpusizioni chimica hè vicinu à u metale base.Havi una bona resistenza à a corrosione è currispundenza di culore dopu u trattamentu anodicu.Applicazione: utilizatu in l'attrezzatura sportiva cum'è e biciclette, scooters d'aluminiu, compartimenti di locomotive, navi à pressione chimica, pruduzzione militare, custruzzione navale, aviazione, etc.

▲ gmt-70n> 0.1 ~ 4.0mm caratteristiche di filu di saldatura è applicazione: ligame di l'acciaio d'alta durezza, cracking di fustelle di fusione d'aluminiu di zincu, ricostruzione di saldatura, riparazione di saldatura di ghisa / ghisa.Si pò salda direttamente tutti i tipi di materiali di ghisa / ghisa, è pò ancu esse usatu cum'è a saldatura di crepe di muffa.Quandu si usa a saldatura di ghisa, pruvate à calà u currente, aduprate a saldatura à l'arcu di corta distanza, preriscalda l'acciaio, riscalda è rinfriscà lentamente dopu a saldatura.

▲ gmt-60e> 0.5 ~ 4.0mm caratteristiche è applicazione: saldatura speciale di l'acciaio d'alta tensione, priming di a produzzione di superficia dura, saldatura di crepe.U filu di saldatura d'alta resistenza cù alta cumpusizioni di lega di nichel-cromu hè particularmente utilizatu per a saldatura, u riempimentu è u supportu di u fondu anti-cracking.Hà una forte forza di tensione è pò riparà u cracking di l'azzaru dopu a saldatura.Forza di Tensile: 760 n / mm & sup2;Tasso di allungamentu: 26%

▲ gmt-8407-h13 > 0.5 ~ 3.2mm HRC 43 ~ 46 fustelle per zincu, aluminiu, stagno è altre leghe non ferrose è leghe di rame, chì ponu esse usate cum'è fustelle di forgiatura o stampatura à caldu.Havi una alta tenacità, una bona resistenza à l'usura è una resistenza à a corrosione termale, una bona resistenza à l'ammollimentu à alta temperatura è a resistenza à a fatigue à alta temperatura.Pò esse saldatu è riparatu.Quandu hè adupratu cum'è punch, reamer, rolling knife, grooving cut, scissors... Per u trattamentu termale, hè necessariu di prevene a decarburizazione.Se a durezza di l'azzaru di l'arnesi caldu hè troppu altu dopu a saldatura, si romperà ancu.

▲ Fil di supportu GMT anti-burst> 0.5 ~ 2.4mm HB ~ 300 ligame d'acciaio di alta durezza, supportu di superficia dura è saldatura di cracking.U supportu di saldatura d'alta resistenza cù una cumpusizioni di lega d'alta nichel-cromu hè utilizatu per a saldatura, u riempimentu è u supportu di u fondu anti-cracking.Hà una forte forza di tensione, è pò riparà u cracking, a saldatura è a ricustruzzione di l'acciaio.

▲ gmt-718> 0.5 ~ 3.2mm HRC 28 ~ 30 acciai di stampu per i prudutti di plastica cum'è grandi apparecchi domestici, ghjoculi, cumunicazioni, elettronica è equipaghji sportivi.U muffa d'iniezione di plastica, u muffa resistente à u calore è u muffa resistente à a corrosione anu una bona machinabilità è resistenza à pitting, un eccellente brillo di a superficia dopu a macinazione è una longa vita di serviziu.A temperatura di preriscaldamentu hè 250 ~ 300 ℃ è a temperatura post-riscaldamentu hè 400 ~ 500 ℃.Quandu a riparazione di saldatura multi-layer hè realizata, u metudu di riparazione di saldatura in daretu hè aduttatu, chì hè menu prubabile di pruduce difetti cum'è fusione povira è.

▲ gmt-738> 0.5 ~ 3.2mm HRC 32 ~ 35 azzaru di muffa di produttu di plastica traslucida cù lucidatura di superficia, grande muffa, acciau di muffa di plastica cù forma cumplessa di produttu è alta precisione.Muffa d'iniezione di plastica, muffa resistente à u calore, muffa resistente à a corrosione, bona resistenza à a corrosione, eccellenti prestazioni di trasfurmazioni, taglio liberu, lucidatura è corrosione elettrica, bona tenacità è resistenza à l'usura.A temperatura di preriscaldamentu hè 250 ~ 300 ℃ è a temperatura post-riscaldamentu hè 400 ~ 500 ℃.Quandu a riparazione di saldatura multi-layer hè realizata, u metudu di riparazione di saldatura in daretu hè aduttatu, chì hè menu prubabile di pruduce difetti cum'è fusione povira è.

▲ gmt-p20ni > 0,5 ~ 3,2 mm HRC 30 ~ 34 muffa di iniezione di plastica è muffa resistente à u calore (muffa di rame).A lega cù una suscettibilità bassa à u cracking di saldatura hè cuncepitu cù un cuntenutu di nickel di circa 1%.Hè adattatu per i plastichi PA, POM, PS, PE, PP è ABS.Havi una bona pruprietà di lucidatura, senza porosità è cracke dopu a saldatura, è un bonu finitu dopu a macinazione.Dopu à u vacuum degassing and forging, hè pre-indurizata à HRC 33 gradi, a distribuzione di durezza di a seccione hè uniforme, è a vita di u die hè più di 300000. A temperatura di preriscaldamentu hè 250 ~ 300 ℃ è a temperatura post-riscaldamentu hè 400 ~ 500 ℃. .Quandu a riparazione di saldatura multi-layer hè realizata, u metudu di riparazione di saldatura in daretu hè aduttatu, chì hè menu prubabile di pruduce difetti cum'è fusione povira è.

▲ gmt-nak80 > 0,5 ~ 3,2 mm HRC 38 ~ 42 stampi à iniezione plastica è acciau specchiu.Alta durezza, eccellente effettu specchiu, bona EDM è eccellenti prestazioni di saldatura.Dopu a macinazione, hè liscia cum'è un specchiu.Hè u più avanzatu è u megliu azzaru plasticu moldu in u mondu.Hè facilitu di cutà aghjunghjendu elementi di tagliu faciuli.Hà e caratteristiche di alta forza, tenacità, resistenza à l'usura è senza deformazione.Hè adattatu per l'acciaio di muffa di vari prudutti di plastica trasparenti.A temperatura di preriscaldamentu hè 300 ~ 400 ℃ è a temperatura post-riscaldamentu hè 450 ~ 550 ℃.Quandu a riparazione di saldatura multi-layer hè realizata, u metudu di riparazione di saldatura in daretu hè aduttatu, chì hè menu prubabile di pruduce difetti cum'è fusione povira è.

▲ gmt-s136> 0.5 ~ 1.6mm HB ~ 400 stampi iniezione plastica, cù una bona resistenza à a corrosione è permeabilità.Alta purezza, alta specularità, bona lucidatura, eccellente resistenza à a ruggine è à l'acidu, menu varianti di trattamentu termicu, adattatu per PVC, PP, EP, PC, plastiche PMMA, moduli è accessori resistenti à a corrosione è facili da processà, super specchiu di precisione resistente à a corrosione. stampi, cum'è stampi di gomma, parti di càmera, lenti, casi di orologi, etc.

▲ GMT Huangpai steel> 0.5 ~ 2.4mm HB ~ 200 muffa di ferru, muffa di scarpi, saldatura d'acciaio dolce, incisione è incisione faciule, riparazione di l'acciaio S45C è S55C.A struttura hè fina, suave, faciule di processà, è ùn ci saranu micca pori.A temperatura di preriscaldamentu hè 200 ~ 250 ℃ è a temperatura post-riscaldamentu hè 350 ~ 450 ℃.

▲ GMT BeCu (berillio di rame) > 0,5 ~ 2,4 mm HB ~ 300 materiale di stampu in lega di rame cù alta conduttività termica.L'elementu additivu principale hè u berilliu, chì hè adattatu per inserti interni, nuclei di muffa, punzoni die-casting, sistema di raffreddamentu di runner caldu, ugelli di trasferimentu di calore, cavità integrali è piatti di usura di stampi di soffiu di stampi per iniezione di plastica.I materiali di rame di tungstenu sò usati in saldatura di resistenza, scintilla elettrica, imballaggio elettronicu è equipaggiu meccanicu di precisione.

▲ gmt-cu (argon saldatura di rame)> 0.5 ~ 2.4mm HB ~ 200 stu supportu di saldatura hà una larga gamma di applicazioni è pò esse usatu per a riparazione di saldatura di fogli elettrolitici, lega di rame, acciaio, bronzu, ghisa è parti di rame generale. .Havi boni proprietà meccaniche è pò esse usatu per a saldatura è a riparazione di l'aliati di ramu, è ancu a saldatura di l'azzaru, u ferru è u ferru.

▲ Filu di saldatura d'acciaio à l'oliu GMT> 0,5 ~ 3,2 mm HRC 52 ~ 57 fustelle, calibre, fustelle, punch perforante, pò esse largamente usata in stampatura à freddo di hardware, fustelle di stampa in rilievu di decorazioni manuali, acciau speciale generale, resistente à l'usura, oliu. rinfrescante.

▲ Filo di saldatura in acciaio GMT Cr> 0,5 ~ 3,2 mm HRC 55 ~ 57 fustellatura, fustelle di formatura a freddo, fustelle di trafilatura a freddo, punzone, alta durezza, alta bremsstrahlung è bona prestazione di taglio di filu.Riscalda è preriscalda prima di a riparazione di saldatura, è eseguite l'azzione post-riscaldamentu dopu a riparazione di saldatura.

▲ gmt-ma-1g> 1.6 ~ 2.4mm, filu di saldatura super specchiu, utilizatu principalmente in prudutti militari o prudutti cù esigenze elevate.Durezza HRC 48 ~ 50 sistema d'acciaio maraging, superficia di fustelle di fusione d'aluminiu, fustelle di colata à bassa pressione, fustelle di forgiatura, fustelle di tranciatura è stampi d'iniezione.A lega speciale indurita d'alta tenacità hè assai adattata per u muffa è a porta di fusione di gravità d'aluminiu, chì ponu allungà a vita di serviziu da 2 ~ 3 volte.Si pò fà muffa assai precisa è super specchiu (saldatura di riparazione di porta, chì ùn hè micca faciule d'utilizà cracks di fatigue termica).

▲ Filu di saldatura d'acciaio d'alta velocità GMT (skh9) > 1,2 ~ 1,6 mm HRC 61 ~ 63 azzaru d'alta veloce, cù una durabilità di 1,5 ~ 3 volte quella di l'acciaio d'alta veloce ordinariu.Hè adattatu per a fabricazione di utensili da taglio, brocce di riparazione di saldatura, utensili di alta durezza per lavorazione a caldo, fustelle, fustelle master di forgiatura a caldo, fustelle per stampaggio a caldo, fustelle a vite, superfici dure resistenti all'usura, acciai ad alta velocità, punzoni, utensili da taglio Parti elettroniche, filettatura di filettatura, die plate, rulli di perforazione, roll die, lama di compressore è diverse parti meccaniche di die, etc. Dopu à i standard industriali europei, strettu cuntrollu di qualità, altu cuntenutu di carbonu, cumpusizioni eccellente, struttura interna uniforme, durezza stabile, resistenza à l'usura, tenacità. , resistenza à a temperatura alta, etc. I pruprietà sò megliu cà i materiali generale di u listessu gradu.

▲ GMT - filu di saldatura di riparazione di parti nitrurate> 0,8 ~ 2,4 mm HB ~ 300 hè adattatu per a riparazione di a superficia di u muffa è di e parti dopu a nitrurazione.

▲ Fili di saldatura d'aluminiu, principalmente 1 serie d'aluminiu puru, 3 serie di siliciu d'aluminiu è 5 fili di saldatura di Serie I, cù diametri di 1,2 mm, 1,4 mm, 1,6 mm è 2,0 mm.

Voce di editazione di u risicu di u travagliu

Malattie occupazionali

U gradu di dannu di a saldatura à l'arcu d'argon hè relativamente più grande di quellu di a saldatura elettrica generale.Pò pruduce gasi dannosi cum'è ultraviolet, radiazione infrarossa, ozone, diossidu di carbonu è monossidu di carbonu è polveri metalliche, chì ponu purtà à una varietà di malatie occupazionali: 1) pneumoconiosis di saldatore: inalazione à longu andà di alta concentrazione di polvera di saldatura pò causà. fibrosi pulmonaria cronica è portanu à a pneumoconiosi di saldatore, cù una durata media di serviziu di 20 anni.2) Avvelenamentu di manganese: sindromu di neurasthenia, disfunzione di i nervi autonomi, etc.3) Oftalmia elettro-ottica: sensazione di corpu straneru, ardenti, dolore severu, fotofobia, lacrime, spasm palpebrale, etc.

Misure di prutezzione

(1) Per prutege l'ochji da a luce di l'arcu, una maschera cù lente protettiva speciale deve esse usata durante a saldatura.(2) per impediscenu l'arcu da brusgià a pelle, u saldatore deve portà vestiti di travagliu, guanti, copre scarpi, etc. (3) per prutege a saldatura è l'altru persunale di pruduzzione da a radiazione d'arcu, u screnu protettivu pò esse usatu.(4) fà un esame di salute in u travagliu ogni annu.

 


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2021